KALISTENIKA

Aktywność fizyczna oparta o trening z masą własnego ciała. To właśnie na tych zajęciach ćwiczenia typu pompki, podciąganie, przysiady, brzuszki odmieniamy przez wszystkie przypadki. Nie obawiaj się, że któreś z nich są dla Ciebie za trudne – w trakcie zajęć masz do dyspozycji cały szereg zróżnicowanych wariantów zapewniających satysfakcjonujący trening zarówno osobie początkującej, jak i bardzo sprawnemu, wytrenowanemu zawodnikowi. Kalistenika jest jedną z najbardziej naturalnych i skutecznych metod budowania zdrowego, silnego i świetnie wyglądającego ciała!

W U ROCK kalistenikę ćwiczymy na specjalnie zaprojektowanej „bramie” czyli konstrukcji typu streetworkout. Nasz instruktor Grzesiek zadbał o to, żeby jej funkcjonalność zapewniła Wam mnóstwo zabawy i emocji na długie godziny treningowe.

KETTLEBELLS METODĄ HARDSTYLE

Trening z odważnikami kulowymi wg metody HARDSTYLE: budujący siłę i wytrzymałość, zwiększający wydolność tlenową, poprawiający koordynację, stabilizację ciała, mobilność i elastyczność stawów oraz skutecznie redukujący tkankę tłuszczową.

TRX

Trening z wykorzystaniem regulowanych pasów zakończonych specjalnymi uchwytami. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę,stabilizację, chroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.TRX polecany jest każdemu, niezależnie od stopnia jego wytrenowania.

FLEXIBLE STEEL

Program pracy nad mobilnością i elastycznością, nie wymagający poświęcenia siły na rzecz mobilności, ani mobilności na rzecz siły. Zwiększanie zakresów ruchu stanowi doskonałe uzupełnienie każdego rodzaju treningu. Równowaga pomiędzy siłą i elastycznością otwiera drogę do lepszych wyników w wybranych sportach, zmniejszając ryzyko kontuzji oraz poprawiając komfort życia codziennego. Stawiamy na: balans, harmonię, kontrolę, siłę, koordynację, rozciągnięcie, poprawne wzorce ruchowe, bezpieczeństwo i zdrowie.

TRENING OBWODOWY

Trening stacyjny angażujący do pracy wszystkie główne grupy mięśniowe, poprawiający kondycję, budujący wytrzymałość oraz wydolność tlenową, doskonale spalający tkankę tłuszczową. Zajęcia z wykorzystaniem różnego sprzętu, m. in. Kettlebells, sztanga, piłki lekarskie, box’y, skakanki, drążki itp.

JOGA

Zajęcia jogi w U ROCK skupiają się na jej dwóch odmianach.

HATHA Joga – to styl uelastyczniający i stabilizujący całe ciało. Dodatkowo wzmacnia balans oraz siłę. Charakteryzuje się on większą statycznością w czasie odnajdywania własnego komfortu w poszczególnych pozycjach tj. asanach. Przynosi witalność i zwiększoną koncentrację

VINYASA Joga – to z kolei dynamiczny rodzaj jogi, którego celem jest świadome połączenie ruchów ciała z właściwym oddechem. Ta forma ćwiczeń pozwala wzmocnić całe ciało, a przede wszystkim skupić uwagę na płynnych, a jednocześnie intensywnych fizycznie przejściach pomiędzy asanami.

Podczas obu bloków zajęć poruszane będą również aspekty (wedle potrzeb grupy ćwiczącej):
– medytacji -> bezruchu ciała,
– głębokiej relaksacji -> SAVASANA,
– pozycji jogi (ASAN) oraz ich modyfikacji wedle własnych potrzeb i preferencji,
– kontrolowanego oddechu (PRANAYAMA),
– jogicznego stylu życia, innych stylów jogi.

TRÓJBÓJ SIŁOWY

Trójbój siłowy to dyscyplina sportowa, w której główny nacisk kładziony jest na rozwój siły maksymalnej w przysiadzie ze sztangą, wyciskaniu leżąc oraz martwym ciągu. Korzyści wynikające z uprawiania trójboju siłowego znacznie wykraczają poza konwencjonalne „podnoszenie ciężarów”. Na zajęciach wykorzystywane są sprawdzone i bezpieczne metody treningu oporowego, które kompleksowo budują siłę i masę mięśni całego ciała, wzmacniają szkielet, zwiększają metabolizm, poprawiają koordynacje oraz wydolność. Wszystkie te czynniki powodują że trójbój siłowy ma także pozytywne przełożenie na wyniki w innych dyscyplinach sportowych.

U ROCK MACHO

Grupa treningowa realizująca treningi pod biegi przeszkodowe (OCR) uszyte specjalnie dla U ROCK przez Mistrza Europy OCR – Roberta Bandosza. Treningi nastawione na szlifowanie formy (wytrzymałości i siły) i najważniejszych umiejętności przydatnych podczas biegów przeszkodowych (podciąganie na drążku, silny chwyt).

Jednym z wykorzystywanych urządzeń treningowych jest RAPTOR – konstrukcja zawierająca najpopularniejsze przeszkody spotykane na biegach.

U ROCK & UNITED RUNNERS OCR TRAINING – Basic

Chcesz wystartować w biegu z przeszkodami? Zastanawiasz się czy dasz radę? Chcesz poprawić swój wynik z poprzedniego biegu? Te zajęcia przygotują Cię holistycznie! Na treningach nauczysz się poprawnej techniki pokonywania przeszkód, popracujemy nad Twoją siłą i wydolnością. Dowiesz się także jak ważne jest wprowadzanie elementów gimnastycznych do takiego treningu. Wszystkich ciekawskich serdecznie zapraszamy! Jednym z wykorzystywanych urządzeń będzie RAPTOR – konstrukcja zawierająca najpopularniejsze przeszkody spotykane na biegach.

U ROCK & UNITED RUNNERS OCR TRAINING – Advanced

Na tych treningach skupimy się przede wszystkim nad siłą i wytrzymałością. Szlifowanie chwytu również będzie nieodłącznym elementem tych zajęć. Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności, myślisz o dobrych wynikach podczas zawodów, to są one właśnie dla Ciebie. Jednym z wykorzystywanych urządzeń będzie RAPTOR – konstrukcja zawierająca najpopularniejsze przeszkody spotykane na biegach.

TRENING PERSONALNY

Jeśli zależy Ci na jeszcze efektywniejszym treningu, nie masz czasu na udział w zajęciach grupowych lub po prostu lubisz trenować sam na sam, zapraszamy do skorzystania z naszej bogatej oferty treningu personalnego. Wszystkie oferowane w U ROCK zajęcia mogą mieć formę indywidualnego spotkania z trenerem. Skontaktuj się z nami w celu uzgodnienia szczegółów i przygotowania oferty najbardziej odpowiadającej Twoim potrzebom!

ZAREZERWUJ TERMIN

INSTRUKTORZY

nat_150x150

Natalia Ciećwierz

Trener personalny, instruktor SFG 1 oraz certyfikowany instruktor Flexible Steel level II. Zwolenniczka zrównoważonego treningu w myśl zasady „rozciągaj to, co wzmacniasz i wzmacniaj to, co rozciągasz”. Jak restować, to tylko aktywnie!

grze_150x150

Grzegorz Porowiński

Instruktor ćwiczeń siłowych z wieloletnim doświadczeniem, specjalizujący się w treningu kalistenicznym (w tym TRX) oraz treningach funkcjonalnych sportowców różnych dziedzin. Człowiek tysiąca pasji, a przy okazji świetny wspinacz. To on jest autorem projektu naszej bramy do kalisteniki i TRX.

julia_150x150

Julia Janowska

Julia jest dyplomowaną instruktorką jogi. Z wykształcenia dietetyk. Aktywnie uczestniczy w warsztatach i szkoleniach w całej Polsce, które wciąż rozwijają jej wiedzę w temacie jogi, ruchu, anatomii, funkcjonalności ciała. Zakochana w jodze od kilku lat. Uwielbia pracę z ludźmi. Łączy różne style jogi, koncentruje się na dynamice, oddechu, zwiększaniu swojego zakresu ruchu i harmonijnym budowaniu siły. Praktyka ma być bezpieczna, a każdy pracuje na miarę swoich możliwości. Podczas praktyki oprócz pracy z ciałem możemy wyciszyć umysł, zredukować stres i odnaleźć w sobie równowagę.

seba_150x150

Sebastian Foksiński

Instruktor rekreacji ruchowej ze specjalizacją w ćwiczeniach siłowych. Pasjonat wszelkich zagadnień związanych z treningiem siłowym, a w szczególności trójboju siłowego. W pracy z klientem wykorzystuje logiczne i sprawdzone metody treningowe, aby w sposób efektywny i bezpieczny osiągać wyznaczone cele. W U Rock prowadzi początkującą sekcję trójboju siłowego.

GRAFIK ZAJĘĆ FIT